Forside > Bestillingsbetingelser

Bestillingsbetingelser

Vi hjælper gerne med at sammensætte modulerne så kurset kommer til at passe til din virksomhed/institution.
Vi kan udarbejde særlig undervisningsplan, hvis ingen af kursusmodulerne opfylder de krav du stiller til uddannelsen, tidsmæssigt eller indholdsmæssigt. Kontakt os gerne for tilbud.

Bestilling

Du kan bestille kurser pr. telefon på 57 60 01 11 eller via kontaktformularen.
Når aftalen er på plads modtager du en kursusbekræftelse pr. e-mail, hvorefter aftalen betragtes som bindende.

Afbestilling

Afbestilles kurset senere en 10 hverdage fra første kursusdag, fremsendes faktura svarende til 50% af det samlede beløb.
Beløb fremgår at kursusbekræftelse.
Dette gælder dog ikke hvis deltagerne ikke kan nå frem på grund af vejret.

Aflysning

Aflyser Helpan kurset på grund af sygdom eller andet der gør at instruktøren ikke kan nå frem til afholdelse af kurset, tilbydes et nyt kursus med 25% rabat.
25% er dog ikke gældende hvis det skyldes vejret eller trafikale årsager.

Betaling

Efter endt kursus fremsendes faktura, hvis andet ikke er aftalt.
Vi har 10 dages betalingsfrist fra faktureringsdato.
Andet kan aftales.

Særaftale

Ved flere kurser kan aftales at faktura eksempelvis fremsendes
ugevis, hver 2. uge eller månedsvis.

Helpan 2018 | Skeevej 107, DK-4370 St. Merløse | Telefon 57 60 01 11 | Mobil 40 44 78 99| E-mail: helpan@helpan.dk | CVR: 39734761
Design og Umbraco CMS af Valeo.dk